Garantie
Bij Dekbed-Delivery hanteren we de wettelijke garantie op al onze producten. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je als consument redelijkerwijs mag verwachten. Eventuele extra garanties van onze kant doen hier niets aan af.
Voorwaarden garantie
- Producten zijn zo transparant mogelijk verpakt, zodat je ze kunt beoordelen zonder de verpakking volledig te openen.
- De bovenzijde van de verpakking mag worden geopend om het materiaal te voelen, maar het product dient in de originele verpakking te blijven.
- Wasvoorschriften dienen te worden gevolgd. Wordt een product niet volgens de voorschriften gewassen, dan vervalt de garantie.
- Wanneer heb je recht op garantie?
Wij zijn als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien een product een fabricagefout bevat of wij een fout hebben gemaakt, bieden we een vergoeding of vervanging aan.
Garantie vervalt bij:
- Verkeerd gebruik van het product.
- Bestelling van een onjuist product door de klant.
In dergelijke gevallen kunnen wij een vergoeding vragen.
Hoe meld je een garantieclaim aan?
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat je een product retour stuurt. Dit voorkomt onnodige vertraging en kosten.
-
E-mail: info@dekbed-delivery.nl
-
WhatsApp: +31 6 23620059
Beoordeling en verwerking
Retourzendingen worden zo snel mogelijk beoordeeld en verwerkt, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn.
Let op: Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van een product als gevolg van gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking ervan vast te stellen.