FAQ
Veelgestelde Vragen bij Dekbed-Delivery
Ontvang ik hetzelfde product zoals te zien is op de foto?
Wij gebruiken foto’s van de hoogste kwaliteit om elk detail van het product zo goed mogelijk weer te geven. Houd er echter rekening mee dat er kleine verschillen kunnen optreden, afhankelijk van de gebruikte materialen. We doen ons best om de kleuren zo accuraat mogelijk weer te geven, maar de werkelijke kleur kan een lichte afwijking vertonen van de foto. Foto’s zijn dus indicatief en kunnen afwijken van het daadwerkelijke product.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een tracking-link. Controleer ook je spambox, aangezien de e-mail daar soms terecht kan komen.
Kan ik mijn aankoop annuleren?
Een aankoop kan alleen geannuleerd worden als de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem direct contact op met onze klantenservice om te kijken of annulering mogelijk is. Houd er rekening mee dat wij niet kunnen garanderen dat een annulering mogelijk is, aangezien we bestellingen snel verwerken.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dit kan te maken hebben met een verkeerd ingevuld e-mailadres. Neem contact met ons op via info@dekbed-delivery.nl, dan controleren wij of je bestelling bij ons is geregistreerd en corrigeren we je e-mailadres. Het kan ook zijn dat je bestelling niet goed is doorgekomen, in dat geval adviseren wij je eerst contact met ons op te nemen om dubbele bestellingen te voorkomen.
Kan ik na aankoop wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?
Heb je een fout gemaakt in je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om te vragen of de bestelling nog aangepast kan worden. We kunnen echter niet garanderen dat we je bestelling kunnen wijzigen, aangezien dit afhankelijk is van de situatie.
Hoe lang duurt de levering?
De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Hoe verzenden jullie de pakketten?
Wij versturen producten in gerecycled verzendmateriaal, zoals een verzendzak of een doos (bij grotere bestellingen).
Hoe weet ik of mijn pakket is aangekomen?
De eerste bezorgpoging wordt bij je thuis gedaan. Als je niet thuis bent, ontvang je van het transportbedrijf een notificatie in de brievenbus of per e-mail met verdere informatie. Dit kun je ook volgen via de tracking-link die je per e-mail hebt ontvangen.
Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen.
Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode achteraf toe te voegen of te verrekenen bij een reeds geplaatste bestelling. Je kunt de kortingscode bij een volgende bestelling gebruiken.
Mijn kortingscode werkt niet.
Controleer de spelling van de kortingscode en kijk of er een geldigheidsperiode is. Als de code nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder!
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze webshop is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Ik wil een e-mail sturen; welk e-mailadres kan ik het best gebruiken?
Heb je een vraag, opmerking of klacht? Stuur dan een e-mail naar info@dekbed-delivery.nl. Wij staan voor je klaar om je verder te helpen!