Klantenservice & contact

Bij Dekbed-Delivery kun je 24/7 online winkelen. Onze klantenservice is niet 24/7 bereikbaar, maar we helpen je graag tijdens onze openingstijden met advies, vragen of klachten. Hieronder vind je alle manieren waarop je contact met ons kunt opnemen.

 

E-mail: Mail ons op Info@dekbed-delivery.nl 

Chat: Klik op de groene button rechts onder in het scherm om een chat te starten

Whatsapp: Stuur ons een berichtje via Whatsapp 0623620059

 

Contact opnemen

Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je advies? Onze vriendelijke klantenservice staat elke werkdag van 09:00 – 17:00 uur voor je klaar! Buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je vragen over een bestelling? Vermeld dan je ordernummer, zodat we je sneller kunnen helpen.

Wil je een product retourneren? Kijk dan op onze pagina Verzenden & Retourneren voor meer informatie.

 

Contactgegevens

Dekbed-Delivery
Het Arsenaal 43
1781 XR Den Helder


KVK-nummer: 86451839
BTW-nummer: NL863972172B01

 

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Onze excuses! Neem contact op met onze klantenservice, en wij zorgen ervoor dat je klacht zo snel mogelijk wordt behandeld. Binnen maximaal 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze via dit platform indienen.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!