Verzenden & retourneren

Verzenden & Retourneren van je bestelling bij Dekbed-Delivery. Lees hieronder wat we van jou verwachten en wat jij van ons kan verwachten 

Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via PostNL of DHL met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €7,25 voor Nederland en €13,00 voor België!

Voor matrassen en boxsprinsgs kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn. Deze staan vermeld in de productbeschrijving.

Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel.
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een nieuw aangekondigd artikel enkele weken/maanden op zich laat wachten totdat deze bij ons arriveert.

Bestelt u een pre-order dan wordt de bestelling pas geleverd zodra de pre-order bij ons binnen is. Dit geld ook als er meerdere producten in een bestelling zitten. 

Om er achter te komen wanneer het product bij ons binnenkomt kunt u de productomschrijving raadplegen.

 

Omdat er rekening is gehouden met uw bestelling kunnen pre-order bestellingen niet meer geannuleerd worden.

Levering

De levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.

Matrassen en boxsprings uitgezonderd. De levertijd hiervan is per product terug te vinden in de productbeschrijving.

Als je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren of een ophaalpunt afgeleverd. Haal je product hierna zo snel mogelijk. Producten die worden geretourneerd kunnen opnieuw verzonden worden, hiervoor worden er  verzendkosten, t.w.v €7.25, in rekening gebracht.

Ruilen is helaas niet mogelijk.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren

Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

  • Let op! Retourzendingen die op een afhaalpunt liggen halen wij niet op! 

Hoe meld ik mijn retourzending aan?

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Stuur een e-mail naar Info@dekbed-delivery.nl vermeld de volgende punten in de mail:
  • Je ordernummer
  • Je naam
  • Desbetreffende producten die retour worden gestuurd.

2. Wacht op goedkeuring van je retourmelding.

3. Vul het Retourformulier Dekbed-Delivery 83  in en verpak je retourzending. Geef het  pakketje af bij het postkantoor.

4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangen van retour terugstorten.

  • Let op! Retourzendingen die op een afhaalpunt liggen halen wij niet op! 

Mag het terug?

Na de retourmelding heeft u 14 dagen de tijd om uw product(en) te retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet of niet volledig crediteren:

Bij artikelen die:

– langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.

– uit de verpakking zijn gehaald.

– gebruikt, gewassen, beschadigd of incompleet zijn.

– waarvan verpakking ontbreekt.

-niet in de originele staat is geretourneerd

Retourformulier Dekbed-Delivery 83

  • Dekbedovertrekken en hoeslakens zijn zo transparant mogelijk verpakt om de consument in staat te stellen het dekbedovertrek en hoeslaken goed te kunnen beoordelen in de verpakking. Dekbedovertrekken en hoeslakens mogen dan ook niet uit de verpakking worden gehaald. De verpakking mag worden geopend zodat de consument aan de bovenzijde van de verpakking kan voelen hoe het materiaal van het beddengoed aanvoelt, het beddengoed kan hierbij gewoon in de verpakking blijven.

Ontvangen wij een item retour die niet aan de retourvoorwaarden voldoet, dan wordt de retourzendingen niet of niet volledig geaccepteerd. Dit houdt in dat de retourzendingen verwerkt wordt maar er 50% van het bedrag wordt ingehouden of niet wordt verwerkt en niets wordt teruggestort. De keuze wordt aangemaakt aan de hand van de missende voorwaarden.

U kunt ervoor kiezen om het product opnieuw naar u te laten verzenden. De verzendkosten zullen wij dan opnieuw in rekening brengen

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Nadat je de bestelling hebt gedaan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan te melden voor retour. Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van herroeping. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug.  Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Bewaar de track&trace code van je retourzending tot deze is verwerkt en terug betaald. Zo kun je namelijk altijd aantonen dat je je bestelling heeft geretourneerd.

Ik heb een verkeerd product ontvangen wat nu? 

Omdat wij je bestelling met liefde, handmatig inpakken kan het gebeuren dat je een ander product ontvangt dan je hebt besteld. Ons excuus hiervoor!

Mocht dit bij jou gebeurd zijn dan zullen wij er alles aan doen om dit op te lossen. Wij willen je vragen om een e-mail te sturen naar info@dekbed-delivery.nl

Graag vragen wij je de volgende punten in de e-mail te vermelden:

  • Je naam
  • Je bestelnummer
  • Het bestelde product
  • Het ontvangen product

Je krijgt van ons een retourlabel toegestuurd waarmee je het verkeerd geleverde product gratis kan retourneren. Na ontvangst van het verkeerd geleverde product sturen wij het juiste product op!

Stuur het verkeerd geleverde product binnen 14 dagen retour. Gebeurt dit na het termijn van 14 dagen dan is dit te laat. Deze wordt dan ook niet geaccepteerd. Hiermee vervalt dan ook het recht op een nieuw product.

Let op! Meldingen van mankementen en verkeerde producten worden enkel behandeld als de klant zich meld binnen de 14 dagen nadat de klant het product heeft ontvangen. Verzoeken van buiten deze 14 dagen worden niet in behandeling genomen.

Let op!

Is het product

  • uit de verpakking gehaald?
  • gewassen?
  • niet meer in de originele staat?
  • op een andere manier waarde vermindering aan het product te zien

Dan accepteren wij het retour gestuurde product NIET en vervalt je recht tot een oplossing/vergoeding direct!

 

Ik heb een product met mankement ontvangen wat nu? 

Ons excuus voor het ongemak dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Mocht dit bij jou gebeurd zijn dan zullen wij er alles aan doen om dit op te lossen. Wij willen je vragen om binnen 48 uur na ontvangst een e-mail te sturen naar info@dekbed-delivery.nl

Graag vragen wij je de volgende punten in de e-mail te vermelden:

  • Je naam
  • Je ordernummer
  • Het bestelde product
  • Foto + omschrijving van het mankement.

Je krijgt van ons een retourlabel toegestuurd waarmee je het product gratis  kan retourneren.  Na ontvangst van het  product sturen wij een nieuwe exemplaar op!

Stuur het product binnen 14 dagen retour. Gebeurt dit na het termijn van 14 dagen dan is dit te laat. Deze wordt dan ook niet geaccepteerd en wordt naar u geretourneerd. Hiermee vervalt dan ook het recht op een nieuw product.

Let op! Meldingen van mankementen en verkeerde producten worden enkel behandeld als de klant zich meld binnen de 48 uur nadat de klant het product heeft ontvangen. Verzoeken van buiten 48 uur  worden niet in behandeling genomen.

Let op!

  • Heeft het product geen verpakking?
  • is het product gewassen?
  • of is er op een andere manier waarde vermindering aan het product te zien

Dan accepteren wij het retour gestuurde product NIET en vervalt je recht tot een oplossing/vergoeding direct!

Wat is het retour adres?

Het retouradres is:

Dekbed-Delivery
Nansenlaan 83

3527 EG Utrecht

Dit is GEEN winkeladres. Retourzendingen kunnen niet zelf worden teruggebracht.

Als je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren of een afhaalpunt geleverd. Haal je bestelling hierna zo snel mogelijk.

Bestellingen die niet tijdig worden afgehaald worden geretourneerd.

Bestellingen die worden geretourneerd kunnen opnieuw verzonden worden, hiervoor worden er  verzendkosten, t.w.v €7.25, in rekening gebracht.

Wil je de bestelling niet meer ontvangen? Dan zal het betaalde bedrag – €7,25 retourkosten naar je gecrediteerd worden.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.

Whatsapp: +31 (0)6 293 55 331 (ma t/m vrij 09:00-17:00)

E-mail: info@dekbed-delivery.nl

Wij streven ernaar om je vraag binnen
1 werkdag te beantwoorden.

Retourformulier: Retourformulier Dekbed-Delivery 83