Subscribe
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Verzenden & Retourneren van je bestelling bij Dekbed-Delivery. Lees hieronder wat we van jou verwachten en wat jij van ons kan verwachten
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via PostNL of DHL met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €7,25 voor Nederland en €13,00 voor België!
Voor matrassen en boxsprinsgs kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn. Deze staan vermeld in de productbeschrijving.
Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel.
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een nieuw aangekondigd artikel enkele weken/maanden op zich laat wachten totdat deze bij ons arriveert.
Bestelt u een pre-order dan wordt de bestelling pas geleverd zodra de pre-order bij ons binnen is. Dit geld ook als er meerdere producten in een bestelling zitten.
Om er achter te komen wanneer het product bij ons binnenkomt kunt u de productomschrijving raadplegen.
Omdat er rekening is gehouden met uw bestelling kunnen pre-order bestellingen niet meer geannuleerd worden.
De levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.
Matrassen en boxsprings uitgezonderd. De levertijd hiervan is per product terug te vinden in de productbeschrijving.
Als je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren of een ophaalpunt afgeleverd. Haal je product hierna zo snel mogelijk. Producten die worden geretourneerd kunnen opnieuw verzonden worden, hiervoor worden er verzendkosten, t.w.v €7.25, in rekening gebracht.
Ruilen is helaas niet mogelijk.
Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren
Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.
Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.
Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
2. Wacht op goedkeuring van je retourmelding.
3. Vul het Retourformulier Dekbed-Delivery 83 in en verpak je retourzending. Geef het pakketje af bij het postkantoor.
4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangen van retour terugstorten.
Na de retourmelding heeft u 14 dagen de tijd om uw product(en) te retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet of niet volledig crediteren:
Bij artikelen die:
– langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
– uit de verpakking zijn gehaald.
– gebruikt, gewassen, beschadigd of incompleet zijn.
– waarvan verpakking ontbreekt.
-niet in de originele staat is geretourneerd
Retourformulier Dekbed-Delivery 83
Ontvangen wij een item retour die niet aan de retourvoorwaarden voldoet, dan wordt de retourzendingen niet of niet volledig geaccepteerd. Dit houdt in dat de retourzendingen verwerkt wordt maar er 50% van het bedrag wordt ingehouden of niet wordt verwerkt en niets wordt teruggestort. De keuze wordt aangemaakt aan de hand van de missende voorwaarden.
U kunt ervoor kiezen om het product opnieuw naar u te laten verzenden. De verzendkosten zullen wij dan opnieuw in rekening brengen
Nadat je de bestelling hebt gedaan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan te melden voor retour. Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van herroeping. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.
Bewaar de track&trace code van je retourzending tot deze is verwerkt en terug betaald. Zo kun je namelijk altijd aantonen dat je je bestelling heeft geretourneerd.
Omdat wij je bestelling met liefde, handmatig inpakken kan het gebeuren dat je een ander product ontvangt dan je hebt besteld. Ons excuus hiervoor!
Mocht dit bij jou gebeurd zijn dan zullen wij er alles aan doen om dit op te lossen. Wij willen je vragen om een e-mail te sturen naar info@dekbed-delivery.nl
Graag vragen wij je de volgende punten in de e-mail te vermelden:
Je krijgt van ons een retourlabel toegestuurd waarmee je het verkeerd geleverde product gratis kan retourneren. Na ontvangst van het verkeerd geleverde product sturen wij het juiste product op!
Stuur het verkeerd geleverde product binnen 14 dagen retour. Gebeurt dit na het termijn van 14 dagen dan is dit te laat. Deze wordt dan ook niet geaccepteerd. Hiermee vervalt dan ook het recht op een nieuw product.
Let op! Meldingen van mankementen en verkeerde producten worden enkel behandeld als de klant zich meld binnen de 14 dagen nadat de klant het product heeft ontvangen. Verzoeken van buiten deze 14 dagen worden niet in behandeling genomen.
Let op!
Is het product
Dan accepteren wij het retour gestuurde product NIET en vervalt je recht tot een oplossing/vergoeding direct!
Ons excuus voor het ongemak dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!
Mocht dit bij jou gebeurd zijn dan zullen wij er alles aan doen om dit op te lossen. Wij willen je vragen om binnen 48 uur na ontvangst een e-mail te sturen naar info@dekbed-delivery.nl
Graag vragen wij je de volgende punten in de e-mail te vermelden:
Je krijgt van ons een retourlabel toegestuurd waarmee je het product gratis kan retourneren. Na ontvangst van het product sturen wij een nieuwe exemplaar op!
Stuur het product binnen 14 dagen retour. Gebeurt dit na het termijn van 14 dagen dan is dit te laat. Deze wordt dan ook niet geaccepteerd en wordt naar u geretourneerd. Hiermee vervalt dan ook het recht op een nieuw product.
Let op! Meldingen van mankementen en verkeerde producten worden enkel behandeld als de klant zich meld binnen de 48 uur nadat de klant het product heeft ontvangen. Verzoeken van buiten 48 uur worden niet in behandeling genomen.
Let op!
Dan accepteren wij het retour gestuurde product NIET en vervalt je recht tot een oplossing/vergoeding direct!
Het retouradres is:
Dekbed-Delivery
Nansenlaan 83
3527 EG Utrecht
Dit is GEEN winkeladres. Retourzendingen kunnen niet zelf worden teruggebracht.
Als je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren of een afhaalpunt geleverd. Haal je bestelling hierna zo snel mogelijk.
Bestellingen die niet tijdig worden afgehaald worden geretourneerd.
Bestellingen die worden geretourneerd kunnen opnieuw verzonden worden, hiervoor worden er verzendkosten, t.w.v €7.25, in rekening gebracht.
Wil je de bestelling niet meer ontvangen? Dan zal het betaalde bedrag – €7,25 retourkosten naar je gecrediteerd worden.
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het
retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.
Whatsapp: +31 (0)6 293 55 331 (ma t/m vrij 09:00-17:00)
E-mail: info@dekbed-delivery.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen
1 werkdag te beantwoorden.
Retourformulier: Retourformulier Dekbed-Delivery 83
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |