veelgestelde vragen

Ontvang ik hetzelfde product zoals te zien is op de foto ?

Foto’s van ieder product zijn genomen met de hoogste kwaliteit om ieder detail zo goed mogelijk te laten zien. Afhankelijk van de materialen kunnen er altijd kleine verschillen ontstaan. 

Ook proberen we de kleuren zo goed mogelijk over te laten komen op de foto’s. Echter zijn de foto’s niet leidend en kan de kleur in werkelijkheid een tint afwijken. 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Wil je een aankoop annuleren? Dit kan alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten.  Neem direct contact op met onze klantenservice om de mogelijkheid te bespreken.

Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op Info@dekbed-delivery.nl en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.

Kan ik na aankoop wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?

Heb je een fout gemaakt in je order? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen.

Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen aanpassen. Dit hangt van de situatie af.

Hoe lang duurt de levering?

Onze levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.

Hoe verzenden jullie de pakketten?

De producten worden verpakt in een recycled verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos.

Hoe weet ik of mijn pakket is aangekomen?

De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal het transportbedrijf je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus of per mail met meer informatie. Dit kan je ook terugvinden in de tracking link die via de mail aan je verzonden is.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen. 

Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verrekenen of toe te voegen aan jouw bestelling nadat deze is geplaatst. Je kan de kortingscode bij  een volgende bestelling gebruiken.

Mijn kortingscode werkt niet. 

Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen zij je zo goed als ze kunnen!

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze webwinkel is natuurlijk 24 uur per dag, elke dag van de week geopend.

Onze klantenservice is geopend op maandag tot en met vrijdag van 09:00uur tot 17:00uur

Ik wil een mail sturen; welk mail adres kan ik het best gebruiken?

Heeft u een vraag, opmerking en/of klacht stuur dan een mail aan Info@dekbed-delivery.nl