Klantenservice & Contact

Onze klantenservice staat voor je klaar

Klantenservice & Contact. 

Klantenservice & Contact. Je kunt 24/7 bij ons shoppen. Zelf zijn we er niet 24/7 aanwezig 😅. Om je alsnog goed advies te geven, je vragen te beantwoorden of klachten op te lossen kun je ons op meerdere manieren bereikbaar.

Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies?Onze vriendelijke experts staan elke werkdag van 09:00 – 17:00 voor je klaar!

Buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten waarna we contact met je opnemen.

Heb je vragen over een bestelling? Vermeld hierbij het ordernummer zodat wij je sneller kunnen helpen!

Wil je een product retourneren? Kijk dan op de pagina Verzenden & Retourneren

Neem contact met ons op:

Mail

E-MAIL

Mail ons op Info@dekbed-delivery.nl 

Klantenservice & Contact

CHAT

Klik op de groene button rechts onder in het scherm om een chat te starten 

Stuur ons een berichtje via whatsapp

0623620059

Contact

Dekbed-Delivery 

Europalaan 22-24

3526 KS Utrecht

KVK nummer: 86451839

BTW nummer: NL863972172B01

Heb je een klacht?

Aller eerst ons excuus! Als je een klacht hebt over een product of over een van onze diensten kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en geven je binnen maximaal 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.