FAQ

FAQ

Natuurlijk krijgen ook wij regelmatig vragen. Daarom hebben wij de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

BESTELLEN

1 – Producten bestellen

Heb je een product gevonden? Klik dan op de knop ‘in winkelwagen’.

2 – Winkelwagen

Kies het gewenste aantal artikelen of kies ‘verder winkelen’ om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.

3 – Bestellen

Is je bestelling compleet? Klik in de winkelwagen dan op de knop ‘bestellen’.

4 – Gegevens invoeren

Voor het bezorgen van je bestelling hebben we je gegevens nodig. Vul deze hier in 

5 – Betaal- en bezorgmethode

Kies waar je je bestelling wilt laten bezorgen. Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode naar keuze. Klik bij twijfel op het informatie icoontje achter de methode.

6 – Bestelling bevestigen

Controleer de gegevens van je bestelling en klik op ‘afrekenen’. Hiermee ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Per artikel wordt in de webshop een voorraadstatus weergegeven. Klik op de gewenste maat om te zien of deze leverbaar is. 

Heb je een fout gemaakt in je order? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen.

Wij hebben geen fysieke winkel of showroom maar uitsluitend een webshop!

Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons via de mail info@dekbed-delivery.nl.

Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. 

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op info@dekbed-delivery.nl en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd.

Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.

BETALEN

Je kunt je bestelling betalen met 

– iDEAL
– Creditcard
– Bancontact
– Klarna Betaal later
– Paypal

Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen zij je zo goed als ze kunnen!

Helaas kunnen kortingscodes achteraf niet meer toegevoegd, verrekend of aangepast worden

VERZENDEN & BEZORGING

Bij bestellingen binnen Nederland betaal je geen verzendkosten bij bestellingen boven €100,-. Bij bestellingen onder de €100,- betaal je €7,25 aan verzendkosten.

Bestellingen naar België  betaal je geen verzendkosten bij bestellingen boven €100,-. Bij bestellingen onder de €100,- betaal je €13,- aan verzendkosten.

De levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.

Matrassen en boxsprings uitgezonderd. De levertijd hiervan is per product terug te vinden in de productbeschrijving.

Ja, dat is geen probleem!

Je kunt bij het plaatsen van een bestelling een factuuradres en een afleveradres invullen. Wil je jouw bestelling ergens anders laten bezorgen, vul dan een ander leveradres in. 

Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.

De tracking-link kan van PostNL of DHL zijn 

De producten worden verpakt in een recycled verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos.

Nee, dit is helaas niet mogelijk

De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal het transportbedrijf je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus met meer informatie. Dit kan je ook terugvinden in de tracking link die via de mail aan je verzonden is.

Ja, er wordt ook op zaterdag bezorgd. Met uitzondering van feestdagen.

GARANTIE & RETOURNEREN

Voor alle informatie omtrent het retourneren van een bestelling verwijzen we je door naar onze pagina ‘verzenden en retourneren’

Helaas is ruilen bij ons niet mogelijk. 

Wel kun je een bestelling retourneren een nieuwe bestelling plaatsen.

Aller eerst ons excuus! Wij zijn pas tevreden als onze klanten tevreden zijn!  Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht 

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit houdt in dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Binnen de wettelijke garantie kijken wij naar een passende oplossing zoals vervanging van het product door hetzelfde of een gelijkwaardig product. Wanneer vervanging niet mogelijk is heb je recht op restitutie van het aankoopbedrag.