Klachten
 

Wat kun je doen?

Allereerst raden wij je aan om je bestelling zo snel mogelijk na ontvangen te controleren. Heb je naar aanleiding van het bestelproces, de levering het product of iets ander een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Je kunt ons:

Een mail sturen: Info@dekbed-delivery.nl

Een Whatsapp sturen: 31623620059

Een brief sturen: Dekbed-Delivery, Europalaan 22-24 , 3526 KS Utrecht

 

Wij ontvangen graag een duidelijke omschrijving van jouw klacht en de eventuele oorzaak van jouw klacht. Bij beschadigingen en / of defecten kan het ook handig zijn om gelijk een foto mee te sturen ter verduidelijking.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen, zullen wij er voor zorgen dat je gelijk een ontvangstbevestiging van ons krijgt. Zo weet jij dat wij je klacht in behandeling hebben genomen. Binnen 14 dagen kan je van ons een inhoudelijke reactie verwachten.

Zoals gezegd, wij zijn pas blij als onze klanten tevreden zijn. Daarom proberen we jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.